پوشش سایه کامل سایبان کولر

گروه تولیدی سایبان 24 با سال­ها مطالعه بر روی محصولات مختلف داخلی و خارجی و نیز بررسی شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناطق مختلف ایران و با تکیه‌بر دانش و تخصص مهندسان جوان ایرانی موفق به طراحی و تولید سایبان کولر­های آبی و گازی ضد اشعه آفتاب(uv) گردید.

سایه سایبان کولردر طی 8 سالی که از شروع فعالیت ما می­ گذرد، سیاست مدیران مجموعه­ سایبان 24، همواره بالا بردن کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب دقت در ساخت و تولید بوده و هست.

شاهد این ادعا ضمانت 3 ساله­ای است که برای محصولات خود ارائه می­ نماییم.

از مزایای این سایبا­ن ­ها می ­توان به کاهش مصرف آب (تا 40  درصد)، کاهش مصرف برق ( تا 55 درصد)، خنک نگه‌داشتن کولر و افزایش توان باد دهی کولر، افزایش طول عمر کولر، موتور و سایر قطعات، جلوگیری از ریزش برف و باران روی کولر، کاهش ورود گردوغبار به داخل ساختمان، جلوگیری از شوره زدن کولر به علت تبخیر نشدن آب کولر و جلوگیری از زنگ زدن و تغییر رنگ کولر اشاره کرد.

در طراحی این محصول کلیه اصول مهندسی به‌منظور مقاومت در برابر باد و طوفان و دستیابی به حداکثر بهره­ وری و سایه، دیده‌شده است.

این سایبان­ ها دارای سقف قابل تنظیم دولایه، پایه ­های مهندسی‌شده و منحصربه‌فرد جهت نصب سریع و آسان و ابعاد بزرگ و مناسب به‌منظور ایجاد سایه کامل در طول روز هستند.