چرا سایبان 24 ؟

سایبان 24

سایبان 24 با سال­ها مطالعه بر روی محصولات مختلف و با استفاده از دانش و تخصص مهندسان جوان ایرانی موفق به طراحی و تولید سایبان کولر­های آبی و گازی گردید. این محصول ماحصل تحقیق و پژوهش بر روی محصولات مشابه خارجی و نیز بررسی شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناطق مختلف ایران است. در طراحی این محصول کلیه اصول مهندسی به منظور مقاومت در برابر باد و طوفان و دستیابی به حداکثر بهره­وری و سایه، دیده شده است.

استفاده از مواد اولیه­ی درجه یک و دقت در ساخت و تولید باعث گردیده که این محصول از طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار باشد.

از مزایای این سایبا­ن­ها می­توان به کاهش مصرف آب (تا 40  درصد)، کاهش مصرف برق ( تا 55 درصد)، خنک نگه‌داشتن کولر و افزایش توان باد دهی کولر، افزایش طول عمر کولر، موتور و سایر قطعات، جلوگیری از ریزش برف و باران روی کولر، کاهش ورود گردوغبار به داخل ساختمان، جلوگیری از شوره زدن کولر به علت تبخیر نشدن آب کولر و جلوگیری از زنگ زدن و تغییر رنگ کولر اشاره کرد.

8 سال تجربه

ما با 8 سال سابقه کار در زمینه­ی تولید کولرهای آبی و گازی ضد اشعه آفتاب(uv) این افتخار را داریم که توانسته­ایم خدمات گسترده و وسیعی را به هموطنان عزیزمان ارائه نماییم. در این 8 سال سعی ما بر این بوده است که کیفیت محصولات خود را بهبود بخشیده و خدمات بهتر و سریع­تری به مشتریان خود ارائه نماییم.

سه سال گارانتی

با توجه به سیاست مدیران مجموعه­ی سایبان 24 در استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید سایبان­های کولر و جلب اعتماد و رضایت مشتریان گرانقدر، ما محصولات خود را از زمان نصب به مدت سه سال ضمانت می­­کنیم. بدیهی است در این مدت زمان، وظیفه­ی ماست که بدون دریافت هیچ هزینه­ای و بدون قید و شرط سایبان کولری که خراب شده است را تعویض نماییم.

حمل و نصب رایگان

سایبان 24 فروش محصول را آغاز یک رابطه­ی صحیح و سالم اجتماعی و فرصتی به منظور خدمت­ رسانی هرچه بهتر به هموطنان می­ داند.

گروه ما این فرصت خدمتگزاری را مغتنم شمرده و به جهت احترام به مشتریان ارجمند، حمل و نصب سایبان­های کولر را در سطح شهر تهران به رایگان انجام می­دهیم.

مشتریان عزیز شهرستانی نیز می ­توانند با استفاده از راهنمای نصب و با استفاده از ابزارهایی که در تمام خانه­ ها یافت می­ شود و در زمانی اندک، اقدام به نصب سایبان­ های کولر نمایند.

در طراحی این محصول کلیه اصول مهندسی به‌منظور مقاومت در برابر باد و طوفان و دستیابی به حداکثر بهره ­وری و سایه، دیده‌شده است. این سایبان­ ها دارای سقف قابل تنظیم دولایه، پایه ­های مهندسی‌شده و منحصربه‌فرد جهت نصب سریع و آسان و ابعاد بزرگ و مناسب به‌منظور ایجاد سایه کامل در طول روز هستند.

با توجه به مزایای زیادی که این سایبان ­ها دارند مجموعه سایبان 24 آمادگی دارد تا با حمل و نصب رایگان این سایبان­ ها بر روی کولرهای آبی و گازی، گامی هرچند کوچک در جهت کم کردن هزینه ­ها و جلوگیری از استهلاک وسایل سرمایشی بردارد.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*